Categorii

Solutii de vanzare si gestiune

Nu există softuri în acest moment

Adresa de e-mail
Magister SmartCash RMS View full size

Magister SmartCash RMS

Magister SmartCash Retail Management System reprezinta un pachet software specializat, inovativ, destinat comerciantilor mici si mijlocii.

Detalii

1 Alte produse din aceeasi categorie

Ce este Magister SmartCash RMS?

Magister SmartCash Retail Management System reprezinta un pachet software specializat, inovativ, destinat comerciantilor mici si mijlocii.
Solutia software include componente pentru automatizarea ridicata a vanzarilor folosind sisteme POS sau case de marcat, precum si puternice unelte software pentru managementul de magazin sau pentru controlul lanturilor de magazine.
SmartCash RMS asigura o integrare ridicata cu produse complementare din familia aplicatiilor de contabilitate si analiza de date, fiind proiectat in vederea adaptarii rapide la necesitatile in continua schimbare din acest domeniu de activitate.

 

Instalare si utilizare usoara
Reduceti intreruperile in activitate folosind o solutie specializaata, preimpachetata, extrem de usor de instalat si pornit.

  • Colaborati cu Partenerii Certificati Magister Software pentru a gasi configuratia SmartCash RMS care se potriveste cel mai bine necesitatilor dvs. comerciale.
  • Dupa stabilirea solutiei finale aceasta este livrata integral, hardware si software, la magazinele dvs. unde este instalata si configurata.
  • Multumita interfetei inovative si a procedurilor de training standardizate, angajatii dvs. vor deprinde in cateva minute modul de operare pentru fiecare componenta in parte.
  • Configurarea simpla si asociativa va permite sa controlati rapid informatiile referitoare la nomenclatorul de produse, clienti, furnizori, preturi de achizitie si marja de adaos.
  • Instalarea si configurarea unei retele de magazine cu headoffice central se face intr-un sfert din timpul necesar altor solutii bazate pe replicarea datelor, cu o fiabilitate tranzactionala net superioara.
  • Toate informatiile din sistem pot fi exportate nativ in format Excel, Word, HTML sau Text pentru integrarea cu alte sisteme.


Procesarea tranzactiilor in timp real

Fie ca este vorba de operarea cu case de marcat sau cu POS-uri SmartCash RMS asigura interogarea in timp real a bazei de date din magazin.

  • Folosind case de marcat ieftine, conectate online la serverul de magazin realizati solutii de automatizare a vanzarii extrem de fiabile si performante cu investitii minime. Tineti astfel pasul cu supermarket-urile si hypermarket-urile oferind clientilor dvs. un timp redus de stationare la punctele de incasare, oferindu-le motive pentru a reveni in magazinul dvs.
  • In varianta POS operarea cu viteza ridicata este dublata de tranzactionarea in timp real a stocului, permitandu-va sa reactionati rapid si in cunostinta de cauza la presiunea din backoffice a furnizorilor in cazul unui magazin cu autoservire si flux mare de aprovizionare.
  • Folosind POS-uri aveti la indemana intr-o secunda toate informatiile referitoare la clienti, programe de fidelizare, produse si disponibilitatea lor pe stoc, etc.
  • Operarea securizata a tranzactiilor permite controlul strict al vanzarilor, incasarilor, a returului de marfa, reducand posibilitatea de aparitie a furturilor de marfa.
  • Extinderea operarii tranzactionale si in backoffice permite controlul activitatii din magazin in timp real, cu luarea deciziilor in mod corespunzator.

 

Controlul achizitiilor de marfa si al marginii comerciale

Secretul succesului afacerilor retail mici si mijlocii care opereaza cu margine redusa si aprovizionari frecvente este aprecierea corecta a cantitatilor si a intervalelor de aprovizionare.

  • Operarea online a stocului cu generarea on-the-fly a documentelor permite evaluarea imediata a vitezei de vanzare sau de stationare a stocului permitand dimensionarea exacta a comenzilor catre furnizori.
  • Nu veti mai fi luat niciodata prin surprindere de intrebarea: “Ce sa va aduc la urmatoarea comanda, peste 7 zile?” pusa de furnizorii dvs.
  • Nici nu veti mai fi pacalit de discount-rile atractive pentru marfuri care stau pe raft.
  • Prin mecanismele automate de control SmartCash RMS va protejeaza marginea comerciala stabilita fie si la nivelul fiecarui articol. Acum nu mai trebuie sa umblati cu pixul printre rafturi si cu factura de achizitie in mana pentru a schimba preturile de vanzare.

 

 

Controlul exact al stocurilor in fiecare magazin

De cate ori nu vi s-a intamplat sa descoperiti la un inventar cum diferentele de stoc depasesc orice asteptare?

  • Fara un motor de gestiune puternic si fiabil, de timp real, totdeauna controlul stocului va ramane un cosmar logistic. Cu SmartCash RMS totul se petrece in spatele scenei, fara a va intrerupe in vreun fel activitatea, iar dvs. puteti consulta in orice moment stocul curent cu acuratete de 100%.
  • Orice incercare de furt este descurajata de posibilitatea confruntarii permanente cu stocul scriptic, chiar si in mijlocul schimbului sau in cursul operarii unui bon.



Inventariere automatizata folosind cele mai noi tehnologii

De cate ori nu ati privit cu invidie la personalul logistic de raft din marile hypermarket-uri, miscandu-se printre rafturi cu terminalele portabile si obtinand informatii complete numai cu o singura scanare? Nu v-ati spus niciodata … ei ce bine ar fi daca as avea si eu un sistem asemanator in magazinul meu?

  • Cu SmartCash RMS aveti accesul la toate uneltele SF de inventariere pe care le-ati vazut numai in marile hypermarket-uri. Si asta la un cost net inferior altor solutii similare. Software-ul preimpachetat asigura costuri infime de achizitie pentru solutie, permitand efectuarea inventarelor intr-un timp extrem de scurt cu intreruperi minime ale vanzarii.
  • Chiar daca nu doriti achizitionarea unui sistem portabil wireless, nu-i nimic... Folosind un cititor pentru coduri de bare conectat la statia de backoffice puteti inventaria rapid marfa la un cost mult mai scazut.


Conformitate 100% cu legislatia fiscala si contabila din

 Nu credem ca exista vreun comerciant din pe la care sa nu fi trecut Garda Finaciara. Si daca exista.. inseamna ca urmeaza sa fie vizitat. Din pacate vizita mai sus mentionata se soldeaza de cele mai multe ori cu amenzi usturatoare. Motivul il reprezinta indisponibilitatea la punctul verificat a documentelor de intrare pentru marfa, efectuarea necorespunzatoare a vanzarii prin casa de marcat fara indicarea denumirii si cantitatii produselor vandute, inexistenta raportului de gestiune si cate si mai cate…
Cu SmartCash RMS veti fi unul dintre cei care nu vor mai trai cu teama Garzii Financiare. De ce? Pentru ca:

  • SmartCash RMS emite automat NIR-ul pentru orice receptie inchisa.
  • SmartCash RMS controleaza unificat procesul de vanzare, o modificare efectuata in backoffice se propaga simultan in intregul magazin.
  • Toate documentele primare (facturi, avize, bonuri de consum, inventare) sunt generate si colectate automat pe raportul de gestiune care poate fi listat zilnic sa pe orice perioade de timp.
  • Inchiderile de zi (Z) sunt strict controlate si validate la descarcarea zilnica, asigurand inregistrarea corecta in gestiune a tuturor vanzarilor.
  • Registrul de Casa este totdeauna la zi iar soldul va fi cel corect, fara a depasi plafonul permis de lege.
  • Contabilul dvs va rasufla usurat afland ca problema stocurilor a fost rezolvata iar documentele primare sunt emise sigur si corect direct in magazin.



Protejati investitiile dvs acum si in viitor
Probabil ca ati solicitat de la alti furnizori oferte de informatizare pentru magazinul dvs. Nu s-a intamplat sa primiti o cotatie de pret cuprinzand echipamente scumpe de tip POS la preturi astronomice care v-au dat fiori? Motivatia fiind aceea ca fara echipamente scumpe nu se poate…

  • Raspunsul nostru la aceasta intrebare este: “Nu aruncati nimic!” . Sunt banii dvs. pusi cu greu deoparte in vremuri de restriste, pentru achizitionarea unei case de marcat impusa de legislatia fiscala sau pentru cumpararea unui cantar sau a unui cititor pentru coduri de bare.
  • Daca aveti o casa de marcat sau un cititor de coduri de bare incluse in lista de compatibilitate o puteti folosi cu incredere. Conectata la SmartCash RMS va va oferi functii la care nici nu visati inainte de aceasta.
  • Si chiar daca trebuie sa renuntati la echipamentul vechi, nu aruncati banii pe lucruri scumpe care nu va sunt necesare. Cu 100-200 de Euro (pretul unei case de marcat noi) si sistemul SmartCash RMS puteti realiza un punct de vanzare automatizat excelent pentru un magazin alimentar cu autoservire de exemplu.
  • Daca afacerea dvs. creste si necesarul de functii suplimentare celor de vanzare simpla este justificat, puteti oricand achizitiona un POS SmartCash fara a reconfigura restul sistemului.
  • Odata cu cresterea afacerii veti dori sa integrati reteaua de magazine astfel incat sa aveti un control unificat asupra acesteia. Folosind SmartCash RMS aveti totul pregatit. Folosind o tehnologie robusta de transfer de date prin internet, adaptata infrastructurii deficitare de telecomunicatii din Romania, magazinele utilizand SmartCash RMS pot fi integrate pentru a folosi o singura baza de date si politici unificate de preturi. Pot partaja clientii, furnizorii si politicile asociate acestora.
  • SmartCash RMS asigura agregarea unificata a datelor dintr-o retea la centrala de magazine si transferul acestora automat catre furnizori terti de servicii cum sunt departamentele de contabilitate financiar sau diverse programe de analiza.
  • Si daca afacerea dvs a ajuns cu adevarat mare, nu-i nici o problema. Cu SmartCash RMS ai asigurata configurarea rapida a interfetei de comunicatie cu orice ERP, fie el unul de firma sau unul open source multumita interfetei deschise de transfer bidirectional de date inclusa in versiunea pentru headoffice